جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳

محصولات آموزشی

واتساپ:09149929289 همراه: 09149929289 کتابخانه فرزانگان
We use cookies to improve our website. By continuing to use this website, you are giving consent to cookies being used. More details…

استرس شغلي و مديريت آن

توضیحات مختصر: عليرغم اين نظر كه استرسهاي مفيد نيز وجود دارد و مقداري از فشارهاي عصبي براي ايجاد تحرك و تلاش در انسان ضروري است ،زماني كه بحث استرس مطرح مي شود بيشتر به عوارض و ضايعات آن توجه شده واسترس مضر و مخل مد نظر قرار نمي گيرد.به هرحال استرس اثرات فراواني بر عملكرد و فعاليتهاي اعضاي سازمان دارد.
استرس شغلي و مديريت آناسترس شغلي و مديريت آن


قیمت قیمت : 10782 تومان
1715 بازدید
نوع فایل: pptx
تعداد دانلود : 0

عده اي از صاحبنظران رفتار سازماني استرس را بيماري شايع قرن نامگذاري كرده اند.شايد هم به راستي دوران ما عصراسترس و فشارهاي عصبي است ،دوره اي كه در آن انسان بيش از هر زمان ديگري در معرض عوامل موجد استرس قرار گرفته ودر چنين جهان پر هياهويي چگونه مي توان از استرس اجتناب كرد يا به مصاف و مقابله پرداخت؟عوامل موجد استرس چيست و چگونه مي توان آن را مديريت كرد؟

استرس عبارت است از مجموعه واكنش هاي عمومي انسان نسبت به عوامل ناسازگار و پيش بيني نشده داخلي و خارجي  ، بدين گونه كه هرگاه تعادل و سازگاري فرد به علت عوامل خارجي يا داخلي از ميان برود؛استرس پديد مي آيد.

نظریه هانس سلیه

سليه فشاریا استرس  را به مثابه حالتي توصيف مي كند كه به صورت يك نشانه ظاهر مي شود يعني فشار رواني با توالي حوادث ويژه اي آشكار مي شود .

از دیدگاه وی هر گاه تعادل و سازگاری ارگانیسم به علت عوامل خارجی از بین برود فرد دچار استرس می شود .

نام فایل: استرس شغلي و مديريت آن
دسته‌بندی: پاورپوینت های آموزشی
تعداد دانلود: 0
حجم فایل: 170049 کیلوبایت
تعداد بازدید: 1714بازدید
قیمت محصول: 10782 تومان
تخفیف محصول: 0 تومان
تخفیف ویژه: 0 درصد
ثبت دیدگاه جدید

نام و نام‌خانوادگی *
پست الکترونیکی *
دیدگاه شما *
تماس با پشتیبانی فروشگاه

نام و نام خانوادگی *
پست الکترونیکی *
موضوع پیام *
متن پیام *



Top
We use cookies to improve our website. By continuing to use this website, you are giving consent to cookies being used. More details…